Google+ Randuri pentru suflet: BlogAwards

duminică, 10 martie 2013

BlogAwards

Daca nu de mult nici macar prin minte nu-mi trecea sa-mi fac un blog, acum ca am facut-o, ocazie cu care am descoperit si o multime de concursuri interesante, parca treaba asta m-a prins mai rau ca un virus.

Am inceput prin a ma documenta despre cum se realizeaza un blog. As fi putut cere ajutor prietenului meu, insa am vrut sa vad daca ma pot descurca singura. Vroiam sa-l surprind in mod placut, lucru pe care sper ca l-am realizat.

Dar parca nu mi s-a parut de ajuns. Auzisem de tot felul de clasamente si rank-uri de pagina, si mi-am dorit sa fiu si eu acolo, intr-un top, printre primii. Am descoperit ca exista site-uri unde iti poti inscrie blogul, beneficiind astfel de vizibilitate si promovare gratuita, asa ca, hop si eu, am cautat competitii pentru bloggeri, si mare mi-a fost surpriza sa aflu ca sunt o multime, ca temele sunt variate si ca este practic imposibil sa nu gasesti un subiect pe marginea caruia sa dezvolti o idee.

De la un concurs la altul am desoperit si pagina blogawards.ro si, printre altele, unul dintre cele mai simple concursuri. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii un articol in care sa-ti anunti participarea la concurs, sa incarci linkul si sa te abonezi la newsletter-ul BlogAwards.ro. Premiile sunt foarte atractive: un notebook sau stick-uri de moemorie, dar daca sansele nu sunt de partea mea, ramane experienta si descoperirea paginii in sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS