Google+ Randuri pentru suflet: Femeie cu farmec

joi, 21 martie 2013

Femeie cu farmec


Cum vad eu o femeie cu farmec? Simplu: este de ajuns sa va vorbesc despre cea mai buna prietena a mea. Ea, Ariadna, este pentru mine o romanca cu farmec. Si nu vreau sa credeti ca am sa va vorbesc aici despre tenul aproape impecabil, despre faptul ca foloseste produse din gama cea noua de la Farmec, ci pur si simplu despre felul ei de a fi, despre naturaletea gesturilor si a miscarilor, despre bunatatea ei, despre mintea ascutita, despre frumusestea ei, atat cea interioara cat si ce exterioara, despre un om cum rar poti gasi si pe care, odata intalnit, stii sigur ca nu vrei sa-l lasi sa plece din viata ta.

Pe Ariadna as asemana-o cu Audrey Hepburn. Este genul de femeie pe care daca o intalnesti pe strada, chiar si intr-o tinuta lejera, nu ai cum sa nu o observi, dupa care instinctiv intorci capul. Si nu vorbesc aici despre o frumuseste rapitoare, ci despre acel ceva care emana din interior, care este mai presus decat frumusetea fizica, este frumusetea fizica, naturaletea si farmecul personal, la care se adauga sufletul. Este felul simplu de a fi, este sarmul si eleganta. Simplitatea si educatia, bunul simt, caracterul, increderea in sine, zambetul cald si sincer, omenia, feminitatea, optimismul si trairea profunda a fiecare clipe.

Farmecul natural cu care te suna, parca simtind ca ceva nu este in regula, caldura cu care iti ofera un sfat, o vorba buna, puterea de a merge mai departe indiferent de obstacolele vietii pe care ti-o transmite, pietenia fara margine si fara interes.

Romanca mea cu farmec merge pana la capatul pamantului pentru a-si vedea visul indeplinit, are o cariera de succes si puterea de a o lua oricand de la capat in orice domeniu. Se iubeste pe ea, pe oamenii din viata ei si nu se sfieste sa le-o arate ori de cate ori are ocazia.

Este eleganta si sobra cand situatia o cere si femeia-copil, care nu uita sa zambeasca si sa traiasca intens, care se bucura de un simplu rasarit de soare.

Aceasta este femeia cu farmec si nu doar in viziunea mea, ci si in viata mea reala. Eu mi-am gasit-o pe a mea, sper ca si voi dragii mei sa vi-o gasiti pe a voastra, sa va gasiti acele romance cu farmec.

Acest articol a fost scris pentru etapa a 8-a a concursului Spring Super Blog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS