Google+ Randuri pentru suflet: Spring SuperBlog 2013

sâmbătă, 9 martie 2013

Spring SuperBlog 2013

Acum nici doua luni, am primit o propunere din partea unui prieten, doar prieten la acea vreme :P, de a scrie pentru un blog al nostru, un blog cu stiti IT. Nu cunoasteam eu prea multe in domeniu, insa invitatia a fost ca o provocare si am decis sa ma alatur lui.

Impinsa usor de la spate, am scris primul meu articol. Faptul ca primul meu cititor nu a fost un critic aspru m-a facut sa mai incerc. Asa am descoperit sau redescoperit o mai veche pasiune a mea, aceea de a scrie. Am decis sa-mi fac si un blog personal, un unde sa scriu tot ce-mi trece prin cap si-mi pare relevant pentru ochii altora.

Tot datorita acestui om, caruia tin sa-i multumesc - stiu, am decis ca pentru lucrurile marunte si normale nu ne vom multumi reciproc, dar trebuie sa o fac -, am descoperi o serie de concursuri, printre care si Spring SuperBlog 2013.  Parea cam mult pentru un incepator, dar, din nou, am decis sa accept si aceasta provocare.

Am cantarit bine si am decis ca, indiferent de rezultat, va fi o experienta placuta, din care sigur voi avea ceva de invata. M-am informat si, iata-ma, scriind aceste randuri, anuntandu-mi participarea la concursul care pare sa fie cel mai mare concurs pentru bloggeri.

Urati-mi succes si va astept cu comentarii la fiecare post!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS