Google+ Randuri pentru suflet: Dimineti perfecte cu Hurom

vineri, 4 octombrie 2013

Dimineti perfecte cu Hurom

Cam pana la 24 de ani nu am avut niciodata probleme cu kilogramele in plus. Din contra, faceam parte din categoria celor care isi doreau sa mai puna cateva. Pe vremea aceea nu aveam de unde sa stiu ca voi regreta aceasta dorinta, caci dupa varsta sus-mentionata, mostenirea genetica a femeilor din familia mea a inceput sa-si spuna cuvantul. Am inceput sa pun kilogramele acelea pe care mi le doream, insa nu acolo unde as fi vrut eu, ci sub forma de colacei inestetici. Recunosc ca nu numai mostenirea genetica, dar si munca de birou si un regim de viata nesanatos, in care micul dejun niciodata nu se regasea, au avut aprotul lor.

O vreme am ignorat problema, mergand pe ideea, comoda de altfel, ca cine ma place, ma place asa cum sunt. Cand insa am inceput sa observ din ce in ce mai des ca nu pot si nu pot sa port hainele care-mi plac, pentru ca nu faceau altceva decat sa-mi accentueze talia, care nu era nici pe departe cea a unei viespi, am decis ca e cazul sa tin o dieta si, poate cel mai important lucru, sa-mi fac ordine in regimul alimentar.

Am invatat importanta meselor de dimineata si am inteles ca totul incepe de acolo, nu degeaba spune romanul ca „ziua buna se cunoaste de dimineata”. Am luat-o incet, un sandvis cu ceai, fructe si un croasant, nelipsita cafea neagra…., astfel ca in scurt timp totul a devenit obisnuinta si mi-am creat propria rutina cu dimineti de rasfat.

Ce lipseste pentru ca totul sa fie perfect este un storcator de fructe. Poate asa am sa renunt si la sucurile carbogazoase, omoran astfel doua muste dintr-o singura lovitura. Aici insa intervine dilema, cum stii care este cel mai potrivit?

Piata este plina de oferte de storcatoare de fructe. In incercarea mea de a ma informa pentru a face cea mai buna alegere, am aflat ca, mai nou, exista si Storcatoare presare la rece. Atunci a aparut o alta intrebare. Ce este acela un storcator presare la rece? Raspunsul a venit de la cei de la Hurom, cei care au si patentat pentru prima data tehnologia LSTS (Low Speed Type Screw), un sistem care ajuta la obtinerea unui suc cu gust natural, culoare originala, bogat in vitamine, enzime si nutrienti.

Trebuie sa recunosc ca mi-a placut ideea acestora de a strivi fructele si legumele inainte de ale presa la rece, pentru ca astfel se obtine cantitatea maxima de suc posibila.

Am stat, am cantarit si am ajuns la concluzia ca avantajele acestui sistem patentat Slow Squeezing System, adica un suc mult mai sanatos, neoxidat, cu mai multe vitamine si mai aspectuos, si, in plus, faptul ca, cu ajutorul acestuia, acum se poate extrage sucul si din verdeturi, sunt, fara doar si poate, bile albe in favoarea alegerii unui astfel de storcator Hurom.

Ramane de vazut acum daca si partenerul meu de viata va fi la fel de incantat ca si mine.

Acest articol a fost scris pentru etapa a 2-a a competitiei SuperBlog 2013!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS