Google+ Randuri pentru suflet: Doctorul personal al parului meu

marți, 8 octombrie 2013

Doctorul personal al parului meu

Din mai toate reclamele la produsele de ingrijire a parului reiese clar o idee: parul este o arma de seductie a femeii. Oare asa sa fie?! Posibil, insa nu si in cazul meu, iar explicatia pentru asta este una foarte simpla: inca de cand ma stiu, parul meu a avut propria lui personalitate si niciodata nu ne-am inteles. Fie ca eram mica si hotara mama ca cel mai bine ma prinde parul tuns scurt, fie ca am ajuns la maturitate si am inceput sa mi-l port asa cum am vrut eu, mereu parca nu reusesc sa-l fac sa arate ca in reclame.

In ultimii 15 ani a fost si vina mea, caci, saracutul de el, a fost agresat constant prin nenumarate vopsiri. Numai daca ma uit in urma, la ultimul an, constat ca nu am avut deloc mila de el. Doua decolorari, urmate de vopsiri si mai multe, intins cu placa… Rezultatul final al acestui tratament agresiv este un par lipsit de stralucire, ars la varfuri si cu tendinete de ingrasare. Nu mai pun la socoteala faptul ca, ori de cate ori il spal sau il indrept, ma ingrozeste numarul de fire care cad, numar care parca zilnic creste.

Am stat bine si m-am gandit, si am realizat ca rezolvarea problemei printr-o tunsoare foarte scurta clar nu este ceea ce imi doresc, asa ca am apelat la „Domnul Stie Tot” aka Google si am citit diverse articole pe aceasta tema.

Fiecare vine cu propriile solutii si, adesea, este greu sa te decizi sa incerci si tu ce au incercat altii. Recunosc ca eram cat pe ce sa incerc o solutie pe baza de keratina lichida, cum insa balanta nu a atarnat in favoare niciunei pareri, fie ea pro sau contra, am decis sa mai aprofundez subiectul.

Pe site-ul celor de la Farmec, unul din nenumaratele de gen pe care am intrat, am aflat ca nu voi avea niciodata o culoare plina de viata, indiferent de culoare si marca pe care as alege-o, daca in continuare voi folosi un sampon nepotrivit, daca voi continua sa imi spal parul cu apa foarte fierbinte etc. Nu ca nu as fi stiut toate astea, insa de multe ori preferam sa ignoram vocea interioara care stramba din nas ori de cate ori nu este de acord cu ceea ce facem.

Tot acolo am gasit si o gama variata de solutii pentru problemele parului meu, cea care m-a incantat cel mai mult fiind gama Gerovital Plant Tratament, in care exista doua kituri de par, fiecare cu un rol precis.

1) Kitul de tratament pentru regenerarea parului care actioneaza asupra firului de par, de la radacina pana la varf, un produs bogat in vitamine, extracte vegetale si keratina.

si

2) Kitul anticadere par-fiole care are ca destinatie precisa radacina parului.

Cu temele facute si satula de produsele straine care au invadat piata romaneasca, am decis ca voi merge pe mana profesionistilor din tara, cu o traditie de mai bine de o suta de ani in domeniu si cu multiple premii nationale si internationale in palmares.

Voi testa cele doua kituri despre care am mentionat mai sus si voi reveni cu o postare la sfarsitul perioadei de tratament pentru a va impartasi si voua rezultatele.

Acest articol a fost scris pentru etapa a 3-a a competitiei SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS