Google+ Randuri pentru suflet: Si produsele de papetarie pot crea dependenta

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Si produsele de papetarie pot crea dependenta

Imi place locul de munca pe care il am, e munca de birou, multe responsabilitati, poate mult prea multe de cand ma ocup, printre altele, si de secretariat, dar are avantajele ei. Uneori ma gandesc cu seriozitate la faptul ca nu as schimba-o cu nimic pe lume. Ca veni vorba de responsabilitati in plus, cu ele vin si anumite avantaje. Nu financiare, desi asa ar fi normal, ci de alta natura. Unul dintre ele ar fi faptul ca acum ma pot ocupa chiar eu de necesarul de produse de papetarie.

Stiu, nu pare un lucru mare, dar cand esti o persoana organizata, cand fiecare document trebuie sa fie in propriul sau dosar de plastic cu sina, iar dosarele, la randul lor, trebuie sa fie, in functie de continut, asezate frumos, in ordine cronologica, in bibliorafturi, atunci vorbim de un real avantaj. E mai usor acum sa plasez o comanda, fie ea si la o papetarie online, cum este cea pe care am descoperit-o de curand - StampileOnline.ro, un site unde nu gasiti doar stampile si tipizate, dar si produse de papetarie, fara ca nimeni sa imi ceara socoteala pentru obiectele pe care le consider necesare si indispensabile in buna desfasurare a activitatii mele zilnice.

Recunosc, sunt usor ciudata, dar cand vine vorba de birotica si papetarie, vad deja in fata ochilor rafturi aranjate frumos, cu bibliorafturi frumos colorate, in care fiecare culoare are o corespondenta, de exemplu contractele in cele rosii, avizele in cele albastre etc. Aceeasi logica si ordine o aplic si acasa, astfel imi este mult mai usor si practic sa-mi pastrez miile de pagini de curs din timpul facultatii sau aricolele interesante descarcate de pe internet.

La fel de importante si indispensabile imi sunt textmarkerele. Nu as putea sa imi desafor activitatea fara ele. In munca mea de zi ci zi, sunt nevoita sa repet anumite instructiuni, ca sa le spun asa, sugestii pentru colegi si coloaboratori, iar markerele evidentiatoare imi usureaza munca si imi ofera certitutindea ca nici eu si nici pesoana care va revedea textul in urma mea nu va trece peste un fragment care trebuie refacut sau reformatat.

Markerele, spre deosebire de pixuri, care trebuie sa aiba varful foarte subtire si grip de cauciuc, trebuie sa ai un varf tesit de maximum 5 mm si cerneala pe baza de apa cu uscare rapida, rezistenta la lumina.

Dosare, bibliorafturi si markere, trei produse de papetarie care imi creeaza dependenta si despre care nu v-as fi povestit daca nu mi s-ar fi oferit ocazia prin proba a 9-a a competitiei SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS