Google+ Randuri pentru suflet: Ambasador Dream Car Art Contest

duminică, 24 noiembrie 2013

Ambasador Dream Car Art Contest

Este sambata dupa-amiaza, sunt la a 24-a proba a competitiei SuperBlog 2013 si ma simt valguita. Ieri am avut o zi plina - am bifat si Gaudeamusul din acest an. Sunt vlaguita fizic si psihic, imi simt capul gol. E ca si cand toate ideile bune ar fi intrat in vacanta.

Ma intind si imi pun un film. Ceva usor, care sa nu necesite prea multa activitate neuronala. Abia imi gasesc locul si imi spuna telefonul. Ca de obicei l-au uitat in celalalt capat al camerei. Lipsita de chef, ma ridic, pun pauza la film si raspund.

"-Alo?
-Buna ziua!
- Buna ziua!..."

Conversatia nu tine mai mult de 5 minute si dupa ce inchid telefonul sunt inca nedumerita de ceea ce tocmai s-a intamplat. Nu stiu daca este vis sau realitate. Poate ca am adormit si acum visez ca m-au sunat sa imi spuna ca am fost aleasa ambasador Dream Car Art Contest. Ma ciupes.

-Au! doare.

E clar. Nu visez. Incep sa sar in sus de bucurie si sa tip - saracii mei vecini, sper sa nu se supere si nici sa nu cheme politia -, tip de fericire. Uit de oboseala, de film, de lipsa acuta de idei si ma asez in fata laptopului. Trebuie sa ma documentez foarte bine si trebuie sa-mi pun la punct strategia. Trebuie sa promovez acest concurs asa cum se cuvine. Doar o singura data in viata ti se ofera ocazia sa fi ambasador pentru un concurs organizat de un brand asa de renumit pe cat este Toyota.

Inca nu s-a incheiat targul de carte si, desi nu exista nicio legatura intre cele doua evenimente, intrevad o oportunitate. In cadrul targului, cei de la Radio Romania au un stand, o cabina bine dotata, unde fac inregistrari si de unde transmit live. Sansele sunt minime, dar nu trebuie sa ma las batuta. Nu vreau o promovare a concursului doar intr-un oras. Vreau sa ofer sansa si picilor cu talent de la tara sa participe la acest mega concurs care, cu un simplu desen al masinii visurilor, le poate aduce o calatorie in Japonia.

Ma apuc de treaba. Pun mana pe telefon. Primesc cateva refuzuri, unele destul de dure, motivul principal fiind legatura dintre carte si un brand de masini. Incerc si chiar reusesc sa le explic celor care au rabdarea sa ma asculte: targul asta este, printre altele, despre promovarea talentului. Si de ce sa nu promovam talentul sub orice forma apare el, mai ales la o varsta frageda?! De ce sa nu profitam de o asemenea ocazie?! Nu doar adultii viziteaza zilele astea standurile cu carti, si copii o fac, impreuna cu parintii, bunicii sau insotiti de profesori. Pana la urma este vorba despre promovarea si sustinerea unui copil talentat.

Dau peste cineva care, fie are copil acasa, fie este ceva mai deschis la minte, si care imi ofera 10 minute in cabina radio.

Ma uit la ceas. Va fi o noapte alba, trebuie sa imi pregatesc speech-ul. Am 10 minute la dispozitie. Trebuie sa fiu succinta, fara a lasa vreun detaliu sa-mi scape.

Pun pe hartie esentialul: cine, ce, unde si cand si ma apuc sa dau ideilor o forma coerenta si atragatoare. Scriu, sterg, scriu, sterg iarasi. Ma apuca nervii, dar nu ma las.

E 4.30, somnul de mult mi-a pierit, sunt la a 3-a cafea, dar sunt multumita de rezultat:

"Ai un copil talentat, cu o imaginatie bogata? El poate fi urmatorul Tonitza sau Grigorescu. Cultiva-i talentul si sprijina-l. Un prim pas in acest sens este Dream Car Art Contest. Tot ce trebuie sa faci este sa-l inscrii la concurs, intr-una dintre cele trei categorii de vastra: (1) sub 8 ani;(2) intre 8 - 11 ani;(3) intre 12 - 15 ani. Ofera-i sansa de a desena masina visurilor lui - nu se stie cum intr-o zi desenul lui va prinde viata. Poate castiga unul dintre cele trei premii puse in joc la fiecare categorie de vastra - tablete, telefoane sau seturi de pictura, dar si sansa de a paricipa la etapa internationala a acestui concurs, etapa in urma careia poate castiga marele premiu - o calatorie in Japonia. Se premiaza originalitatea si creativitatea. Concursul se desfasoara in perioada 15 noiembrie 2013 – 15 martie 2014."

Duminica, dupa doua ore de somn - un fel de somn de frumusete, nu vreau cearcane mult prea adanci, chiar daca ma voi auzi la radio - plec cu tema facuta. Pregatita sa tin discursul de mai sus si sa raspund intrebarilor moderatorului/moderatoarei, foarte increzatoare ca voi starani interesul destulor copii si parinti si decisa sa nu ma opresc aici - trebuie sa urmeze si o campanie social media puternica, insa amanuntele pentru aceasta le las pentru alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS