Google+ Randuri pentru suflet: Bosch si tinuta perfecta

miercuri, 20 noiembrie 2013

Bosch si tinuta perfecta

Nu stiu cum sunt altii, insa eu cand vine vorba de tinute vestimentare foarte rar reusesc sa nu gresesc combinatia. Stiu, sunt femeie si ar trebui sa faca parte integranta din natura mea aceasta capacitate de a combina culorile, de a accesoriza tinutele, de a combina intre ele diferite piese. Ar trebui, pentru ca, in esenta, lucrurile stau cu totul si cu totul altfel.

Sunt un dezastru. Nu stiu care anume este explicatia in cazul meu. Poate fi si lipsa unui buget pe masura destinat vestimentatie, poate comoditatea mea, poate o lipsa de viziune. Oricum, pana la urma nici nu mai conteaza.

Nu haina il face pe om, ci invers. A crede ca haina te face om nu este altceva decat dovada de snobism. Nu neg ca in anumite circumstante felul in care esti imbracat nu conteaza, insa, pana la urma, si o haina mai veche, curata, parfumata, si bine calcata, care se aseaza bine pe tine, poate sa te schimbe.

Nu conteaza pana la urma cat de scumpa este haina de pe tine, ci modul in care arata. Nu as putea nici in ruptul capului sa ma duc la munca cu o camasa necalcata sau la un anume eveniment cu o rochie plina de cute si urme lasate de fierul de calcat, de exemplu.

Nu-mi place sa calc, recunosc, asta pentru ca mama, ori de cate ori ma prindea acasa, imi dadea sa calc munti de haine, pe principiul „Sa avem toata saptamana, mama, cu ce ne imbraca eu si tac-tu.” Dar asta nu inseamna ca daca e nevoie nu am sa folosesc fierul de calcat.

Acasa la mama, avantajul este ca foloseste de mai bine de 10 ani un Bosch, din acela din clasa electrocasnicelor mici, iar calcatul, daca nu ar fi cat sa ajunga pentru o saptamana, este o placere.

Acasa la mine, pentru ca niciodata parca nu am avut timp sa ma ocup de achizitionarea unui fier de calcat bun, calcatul este oarecum o provocare. O provocare cu care, totusi, nu as mai vrea sa ma confrunt, mai ales ca se apropie sarbatorile si mi-am pregatit deja tinuta de Revelion.

Pentru ca tot se apropie Black Friday, am dat un search pe internet si mi-am incantat ochii cu o multime de oferte, care mai de care mai atractiva, insa parca nimic nu se compara cu cea din imaginea de mai jos.

Voi ce parere aveti? Eu stiu ca sunt la un click distanta de a transforma calcatul intr-o placere reala si de tinuta perfecta.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013, proba 23.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS