Google+ Randuri pentru suflet: Eeny, meeny, miny, moe / Hai cu toti la Diego!

marți, 8 martie 2016

Eeny, meeny, miny, moe / Hai cu toti la Diego!

Va povesteam intr-un articol precedent ca nu de mult ne-am mutat in casa noua. Din pacate nu este a noastra, dar asta nu inseamna ca din momentul in care i-am calcat pragul nu am inceput sa vand cu ochii mintii cum poate fi transformata.

"-Vai, ce sufragerie spatioasa, pisi! Imi si imaginez o canapea neagra pe colt, uite, aici in dreapta, pe peretele din fata! Si aici, pe stanga, cum intri, pe peretele comun cu bucataria, ar merge perfect o biblioteca dintr-asta moderna. Si o masuta de cafea, micuta, cu spatii de depozitare, stii tu despre ce vorbesc, nu?!
- Da, la fel de bine precum stii si tu ca redecorarea nu va fi una pe atat de drastica pe cat ti-o doresti tu," mi-a raspuns sotul, taindu-mi putin din aripi.

Am continuat discutiile, am negociat si renegociat. Sotul voia cu orice pret sa schimbam mocheta, eu voiam alte perdele si draperii. Rezolvarea urma sa fie simpla - chiar daca a existat, la un moment dat, si discutia legata de rentabilitatea unei investitii intr-o casa care nu este a ta -, fiecare alege ce doreste, atat timp cat la capitolul tapet alegem impreuna.

Am decis impreuna ca trebuie sa transformam casa intr-un camin pentru noi si fetita noastra si am trecut la treaba. Nu aveam resursele sa transformam sufrageria intr-una moderna, asa cum ne-ar fi placut amandorura, dar un tapet, o mocheta cu model si perdele plus draperie era o investitie de bun simt pentru comfortul intregii familii.

"- Uite cum facem, ne orientam dupa pret, calitate, recenzii. La sfarsit de saptamana, cu propunerile pe masa, produse si furnizor, alegele cea mai buna solutie.
- Aye, aye Captain! O saptamana sa fie!" i-am raspuns.

Dupa saptamana acordata pentru research, cu ideile pe masa, am decis impreuna sa facem cumparaturile de la Diego, urmand ca data viitoare, cand aveam sa luam si parchet, sa profitam de serviciile de consiliere profesionala pe care le ofera clientilor lor.

Cred ca am adus putin lucrurile in favoarea mea cu refrenul pe care, subtil, incepusem sa-l fredeonez, cu juma' de voce, cu cateva zile inainte de marea decizie finala. Adevarul este ca imi placusera cei de la Diego si nu prea voiam sa pierd ocazia de a-mi face cumparaturile la ei.

"- Eeny, meeny, miny, moe
Hai cu toti la Diego!
Au covoare si tapet,
Poti sa-ti iei chiar si parchet.
Au perdele, draperii,
Nu dai banii pe prostii! Unde am auzit jingle-ul asta?" avea sa ma intrebe la scurta vreme sotul. M-am facut ca nu stiu, ca sa nu concluzioneze ca, intr-o oarecare masura, am trisat.

Ce am ales fiecare, fara a ne consulta, vedeti in imaginea de mai sus. Eu sunt de parare ca ne-am descurcat, iar alegerile facute s-au potrivit perfect.


Acest articol a fost scris pentru proba a treia a Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS