Google+ Randuri pentru suflet: Petrecere de Paste la Golden Tulip Times

marți, 29 martie 2016

Petrecere de Paste la Golden Tulip Times

In perioada liceului visam sa ajung mare manager de companie, care coboara imbracata la patru ace dintr-o limuzina neagra. Pentru asta chiar am facut si meditatii la economie timp de un trimestru. Am dat la facultate, am luat insa am decis ca prea multa matematica si economie, uneori, strica, asa ca mi-am indreptat pasii spre alte domenii umaniste.

Asta nu m-a oprit sa visez si nu ma opreste nici acum. Inca nu am ajuns mare sefa, dar sper ca intr-o buna zi sa am propria afacere si cateva zeci de angajati pe care sa mi-i rasfat din cand in cand cu cate o petrecere sau cate un teambuilding intr-o locatie sofisticata din Bucuresti.

Visez uneori, atunci cand trec pe Bulevarul Decebal, pe la nr. 19, prin fata hotelului Golden Tulip Times, sa pot organiza, intr-o zi, o petrecere de Paste, de exemplu, pentru angajatii mei. O petrecere cu tematica, in cadrul careia iepurasul de Paste sa aduca cadouri. In cadrul unui astfel de eveniment as putea organiza chiar si o vanatoare de oua rosii, urmata de o premiere a celui care gaseste cele mai multe oua.

As alege Golden Tulip Times pentru ca este unul dintre hotelurile din Bucuresti care ma atrage prin aspectul exterior de skyscraper, desi realmente nu este deloc o cladire inalta, insa exteriorul preponderent din sticla iti da senzatia de inaltime si, de ce nu?, de oras american.

Desi hotelul este dotat cu 3 sali de conferinte, chiar si cu o sala mare de conferinte, as alege ca locatie pentru eveniment Clubul Skyline, situat la etajul 10 al cladirii, pentru ca este o locatie neconventionala pentru o petrecere memorabila de Paste, care ofera datorita domului de sticla o priveliste minunata spre Arena Nationala, dupa cum ne spun chiar reprezentantii hotelului pe pagina lor web, si pentru ca sunt convinsa ca angajatilor mei le-ar face placere sa participe la un eveniment rupt de rutina zilnica si banalul cotidian.

Petrecerea ar incepe in jurul orei 18.00, cu un check-in la receptia hotelului, urmat de un cocktail si o scurta ceremonie de premiere a celor mai bune rezultate de la inceput de an. Dupa ceremonia care ar avea rolul atat de a-i premia, cat si de a-i motiva pe angajati, seara s-ar incheia cu o cina dansanta constand intr-un meniu atent selectionat pregatit la restaurantul hotelului - Good Old Times - care printre altele dispune si de dotari VIP - sonorizare profesionala, program artistic si decoruri tematice etc., pentru ca mi-ar placea sa-mi tratez angajatii ca pe niste VIP-uri tot timpul anului.

In jurul orei 24.00, angajatii ar fi condusi acasa de taxiuri puse la dispozitie de compania pe care o voi conduce si care s-ar  numi S.C. Visele se Implinesc SRL.


Acest articol a fost scris pentru proba 11 a Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RSS